Hartelijk welkom in onze praktijk in Rijssen
Mondgezondheid maakt deel uit van de algemene gezondheid. Ons doel is om u te helpen een optimale mondgezondheid te bereiken en te behouden. In onze praktijk gelden de volgende huisregels:
- Bij onze kennismaking verzamelen wij de noodzakelijke gegevens om uw huidige mondconditie in kaart te brengen en uw wensen te bespreken. Hiervoor moet de gezondheidsvragenlijst ingevuld worden. Zo kunnen wij zo optimaal mogelijk aan uw verwachtingen voldoen.
- Graag bij ieder bezoek een geldig legitimatiebewijs, zorgpas en / of afsprakenkaart meenemen.
- Behandelingen vinden uitsluitend plaats op afspraak.
- Indien u pijn heeft, belt u ons dan voor 10:00 uur, zodat wij u dezelfde dag nog kunnen helpen.
- Het is mogelijk dat een behandeling uitloopt, bijvoorbeeld als de tandarts een spoedgeval moet behandelen. Wellicht zult u hierdoor even moeten wachten tot u aan de beurt bent. De uitlooptijd is op geen enkele manier op de tandarts / mondhygiënist te verhalen. U kunt ons helpen uitloop te voorkomen door 5 of 10 minuten voor uw afspraak aanwezig te zijn.
- Bij bezoek in de praktijkkamer graag uw mobiele telefoon op stil zetten.
- Wijzigingen in verzekering, (e-mail)adres, telefoonnummer of medicatiegebruik tijdig doorgeven. Dit kan ook via het contactformulier op deze website.
- U bezoekt de praktijk tenminste 1 maal per jaar voor een gebitscontrole.
- Wij sturen elke dag een afspraak herinnering per e-mail of per SMS naar onze patiënten voor een afspraak die de volgende dag gepland staat. Dit is een gratis service die wij verlenen aan onze patiënten, waar geen rechten aan kunnen worden ontleend. Mocht het voorkomen dat u geen herinnering van ons ontvangt, dan betekent dit dus niet dat uw afspraak niet door zou gaan.
- Bij een niet nagekomen afspraak of wanneer korter dan 24 uur van tevoren geannuleerd wordt, kunnen wij de kosten in rekening brengen.
- Wanneer u een afspraak wilt annuleren, doet u dit telefonisch, per mail (info@tandartspraktijkrijssen.nl) of via het contactformulier op deze website.
- Onze telefoongesprekken worden opgenomen voor trainings-, coaching- en beoordelingsdoeleinden alsmede voor het evalueren van de kwaliteit van onze dienstverlening.
- Wij behouden ons het recht om patiënten die regelmatig hun afspraken niet nakomen, uit te schrijven.
- Wij maken voor onze rekeningen gebruik van de service van factureringsbedrijf Infomedics (tel: 036 203 19 00). Verdere informatie over de betalingsvoorwaarden is te verkrijgen bij de balie.
- Bij uitgebreide behandelingen ontvangt u van ons een begroting.
- Wij werken graag in een schone mond. Graag voorafgaand aan een afspraak de tanden poetsen.
- Agressief gedrag, verbaal of anderszins, wordt niet getolereerd en heeft onmiddellijke uitschrijving tot gevolg.
- Waak zelf over uw eigendommen. Tandartspraktijk Rijssen is niet aansprakelijk voor schade, diefstal of verlies van uw eigendommen. U wordt geadviseerd uw eigendommen niet onbeheerd achter te laten.
- Wij vinden uw privacy belangrijk. Patiënteninformatie wordt niet aan derden door gestuurd of verteld zonder overleg met de tandarts en met mede weten van de patiënt. Alle informatie blijft binnen het praktijkpand, behalve als het informatie betreft voor een specialist of huisarts, die de informatie nodig heeft voor medisch onderzoek (verwijzing).
- Wij meten met regelmaat de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van uw wensen en behoeften. Vanzelfsprekend kunt u deze ook melden bij de balie en/of de tandarts.
- Heeft u een klacht, maak deze bespreekbaar. Meer informatie hierover vindt u hier.